Är det så fel att känna sig behövd?!

Vad ska man säga,,, jag känner mig bara ivägen när jag är på övervåningen... Det känns som om hon inte behöver sin syster för hon har så bra kompisar som hjälper henne med allt, då är bara jag i vägen för alla dom. Det känns som om jag inte betyder något för min syster längre men det är klart hon har ju tre barn en gubbe och sina tjejkompisar, det känns som den ända gången hon behöver mig är när det är barnpassning på G...
Jag känner mig inte älskad längre av min familj, jag har turen på min sida som har så bra kompisar som jag kan prata med... NEJ AV MED OFFERKOFTAN SÅ MÅR DU MYCKET BÄTTRE =)
Puffar och Kramar Heli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0