FACEBOOK BRA ELLER EN MARDRÖM!?

Jag förstår inte alla gånger.. Jag tycker det är jättekul med Facebook men vad jag inte kan förstå är varför man tycker att det är rätt att hänga ut människor utan att dom är med och kan försvara sig själva.. Jag har fått kontakt med kompisar som jag hade förlorat när jag var tvungen att flytta ifrån FINASTE STOCKHOLM men nu är jag kompis med dom igen vilket jag tycker är superbra=)
Jag har fått kompisar runt om i världen som jag kanske aldrig hade fått om inte facebook varit det globala nätverk som det är=)
Jag älskar min familj och mina kompisar av hela mitt hjärta...
Jag har läst många bloggar och tycker det är helt okej att skriva om sitt liv och andras när dom går med på det...
Vi byter samtalsämne så jobbade jag igår med världens bästa människor <3
Jag har lärt mig så mycket så =) Just nu är jag på ett servicehus och jobbar, det är intressant och man lär sig mycket om allt som har med det yrket Undersköterska=)
Nej gott folk nu ska jag sätta bak mig i min säng och se på film men jag skriver mer snart ska bli bättre på det lr i allafall försöka=9
Peace Out <3<3<3<3
Puffar och Kramar Heli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0