Män är från Venus och Kvinnor är från Mars! Lr var det tvärtom?

Ibland förstår jag mig på boken Män är från Mars och Kvinnor är från Venus. Jag har en kompis som inte tycker om att jag skriver på hans sida på fejjan för då kan andra människor läsa det, det bryr jag mig inte om ifall jag ska vara ärlig för vi är bara kompisar och jag känner väl att det känns lite konstigt att han tycker att jag ska ska skriva mail till honom och igår så frågade han om jag hade en pokvän jag spelade spel så jag svarade inte om inte annat så har han inget med det att göra.
Jag ska iväg idag och ha roligt en stund med en tjejkompis vi ska iväg och kolla lite i affärer=)
Jag vaknade 05.30 i morse och hade en anning svårt att somna om, vad ska man hitta på när inte ens en ljudbok kan hjälpa en att somna om innan man ska iväg på kuligheter med sina kompisar.
Jäklar jag glömde att ringa en kompis igår, jag får skicka ett sms till henne idag hmmm det är väl typiskt att man ska glömma det va.....
Nu snöar det igen och det ligger mycket snö på trädena och jag tittar på Numbers och innan det så tittade jag på NCIS med GIBBS, DINOZZO, ABBY, MECGEE, SHIVA AND DUCKEY love them all<3<3
Jag ska också skicka ett sms till min kompis C och kolla när han kan tatuera mig igen, förhopningsvis innan den 19 Feb så jag har dom innan jag ska till sthlm=)
Ne nu får ni ha det nu ska jag ta det lite lungt innan jag ska åka, kanske skriver mera när jag kommer hem ifrån ZUMBAN ikväll=)
Puffar & Kramar Heli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0