Ta ansvar lr ej???

Nu sitter jag oss bästaste A och har det trevligt sitter och pratar lite granna... Min bror ringde och skällde ut mig för att han inte kan ta ansvar för det han gör och säger till andra människor så då tar han ut sin argritioner på mig istället men en vacker dag så säger jag bara där har du dörren låt den inte slå dig i röva på väg ut...
Nu byter vi samtals ämne till något roligare... Min moster har skaffat FACEBOOK det är helt otroligt för hon tyckte inte om det ifrån början men nu är hon såld på FACEBOOK =)
Jag låter trean gå på tv just nu i väntan på mitt favorit program NCIS men medans jag väntar så går Svenska New York-fruar..
Det är ju helt otrligt att människor tycker att detta är något bra att se på för det förstår jag inte jag tycker att det är hemskt program då kan jag lika gärna lägga mig och sova lite.. Vad har du gjort denna underbar dag? Jag har jobbat och sen träffat underbarste pch bästaste A och så fick vi byta däck på hennes bil med det gick bra det=) Just nu ligger Troya brevid mig och sover och Aslan ligger under soffan och sover men snart blir det väl natten antar jag man måste väl sova lite innan man sk upp igen och arbeta lite igen hmm samma sak nästan varje dag...
Nej nu får ni ha det nu börjar NCIS med Gibbs, DiNozzo, Abby, Ducky och MeGee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0