Trodde inte detta om,,...

Blev mycket paff trodde att min kompis skulle berätta detta för mig för jag berättar alltid för henne/honom när det är något stort men icke,,, vej ej vad jag ska göra! ska jag ringa och skålla henne/honom för den personen inte berättat för mig lr ska jag vänta på att denna person ringer till mig och berättar det? Vet ej om man kan tycka att det är riktigt rätt av mig och tycka att denna person som jag har delat mycket med inte kan dela detta med mig...
Du har sårat mig mycket förut men alltid sagt att du är ledsen för du gjort det,, kan medge att jag trodde vi var så pass nära varandra att detta var något som hon/han kunde berätta för mig men inte trodde jag att det var på detta vis jag skulle få reda på det...

VAD TYCKER DU!!

Puffar & Kramar Heli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0