Vad faaaan

Jaha vad ska man hitta på idag då, nu är klockan 12.43 kanske ska ta bussen ner till Grythyttan och hälsa på min moster och kusin barnen...


Lördag

Jag vaknade när klockan var runt 05.45 och jag hade satt den på 06.00 för jag skulle upp och jobba, hade delad tur, ganska så skönt att få jobba lite=)

Blev dock tråkigt när jag inte kunde följa med på Taco kväll på Hammarns Vägkrog med A...


Söndag

Helt j-vla otroligt pratade med min moster nyss så jag frågar om jag kan komma ner och då säger hon att det kan jag inte för hon ska åka till KARLSKOGA för att hämta E och HARRI som har varit i NORGE jag blir lite irriterad på detta,, jag frågade min moster igår om hon skulle inne till KARLSKOGA men det skulle hon inte säger hon till mig och nu helt plötsligt ska hon in med B och hämta HARRI och E,,, det är konstigt när jag frågar då kan hon inte men när B frågar då kan hon... Där ser man hade hon bara sagt detta igår när jag ringde och frågade så hade jag nog inte känt det såhär... men när hon redan visste om det i alla fall en vecka före.. att hon ska hämta E och HARRI.


JAG TYCKER DET ÄR KONSTIGT ATT HAN HAR RÅD ATT GÖRA SÅNA SAKER NÄR HAN INTE ENS HAR RÅD ATT GE MIG DET HAN ÄR SKYLDIG... VET INTE VAD JAG SKA GÖRA RIKTIGT MEN JAG FÅR TA OCH PRATA MED HONOM IKVÄLL OCH FRÅGA VAD HAN HÅLLER PÅ MED...


Nej nu ska jag ut  i det fina vädret och gå lite innan det blir tråkigt väder....


Puffar & Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0