Vilken helg...


Vilken helg


Fredagen började bra, var med mina kompisar en stund innan en av dom skulle iväg och jobba kvällen efter det så gick jag med hennes syster, jag skulle väl igentligen hem men jag hann inte så långt för jag fick följa med henne till affären för att sen följa med till deras mamma och fika lite =) då säger deras mamma att jag får kalla henne för mommo och uki för att jag hjälper dom thats is sooo sweet of her <3


Lördagen började bra skickade lite sms med bästaste Åsa och från sms till att gå och fika oss henne och träffa hennes underbara barn och deras sötaste hund Ollas efter några timmar så ska dom vila lite innan maten så jag går iväg ut och går,, jag går runt renningsvärket och när jag kommer till affären så ramlar jag och gör illa huvudet jäklar vilken smäll var så trött i huvudet och kroppen efter den smällen =/ men men man får ta det som det kommer.. Ringer senare på kvällen till Anna & Markus och kollade om jag skulle kunna komma på Söndagen och de fick jag...


Söndagen börjar ganska så bra förutom att jag hade väldigt ont i huvudet efter fallet på lördagen, vaknade när klockan var runt 6.30 på morgonen efter det så var det bara att sätta sig och titta på en film så jag valde en film som jag aldrig har sett förut den heter YESMAN den är med Jim Carrey den är riktigt bra det trodde inte jag när jag satte i den i min dvd men men den förvånade mig helt och hållet =) En film som jag vet är riktigt bra heter My Sisters Keeper med många bra skådisa ska nog se den när jag kommer hem samtidigt som jag ska gosa med katterna =)
Nu till Anna, Emma & Markus och Knuthöjden nästan hela dagen tillbringade jag i Knuthöjden med dessa underbara människor vi bar ved, skottade i snön och åt lunch ihop det var riktigt kul hade vi i alla fall =) och deras hund Disa sprang mellan oss och emma...
Nu är det måndag så jag får se vad som händer mer idag, om jag orkar så kanske jag skriver mera när jag kommer hem vid 22.00


Puffar & Kramar Heli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0