Hur kan man....

Hur kan man som vuxen sitta och tracka sina barn bara för att dom tror sig veta vad som händer i skolan eller överhuvudtaget! Bara undrar för det finns så många människor som tror sig veta att allt som händer finns det en orsak till varför det just händer denna stund.
som denna vetenskapsman som säger att JORDEN kommer gå under idag 18.00 hur kan han vara säker på det! dom har sagt sedan 2000 talet att JORDEN ska gå under men den har inte gjort det... Jag tror att jag kommer att leva tills jag blir 90 om inte längre och så sitter man på ålderdomshemmet och säger kanske så här,, tänk den där vetenskapsmannen som trodde att gjoden skulle gå under den 21 maj 2011 klockan 18.00 (dock kanske man inte kommer ihåg allt men lite av informationen kommer man ihåg.)
Jag tror att vi kommer att se morgondagen med nyare ögon om inte annat i morgon för jorden kommer att finnas kvar även då...
Nej nu måste jag dra sitter och skriver på min lunchrast och den är snart slut men kankse skriver mera sen när jag kommer hem runt 19.00 om inte senare får se vad som händer efter jobbet....

OM INTE ANNAT SEE YOU IN THE AFTERLIFE ;)

Pussar och Kramar Heli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0