Åhhh Shit.....

Åhhh fan vad det så länge sen jag skrev i dig min kära blogg!?!?!?
Det har hänt så mycket så jag vet ej var jag ska börja,,, jobba jobba jobba sen har
jag hjälpt min kompis att städa ur loppisen som hennes mamma hade,, det var jobbigt med tanke på
vilken underbar människa I var och kommer alltid att kommas ihåg som det...
Nu är hon bland sina nära och kära i himlen...


Sen har också min kompis K misst sin kära dotter N det var jobbigt för K och hennes familj,, jag tyckte att det var jätte jobbigt fasten jag aldrigt träffat denna lilla ÄNGELN N...
Jag ska skriva mer sen i bloggen men nu ska jag ta och hoppa in i duschen så jag blir rener =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0